Min lille søster 2015 Film Dansk Tale

★★★★☆

Scoring: 5,9 ud af 10 (baseret på 73 Besøgende)



12-årige Stella står på tærsklen til puberteten og ser meget op til sin storesøster, Katja, som er en lovende kunstskøjteløber. Men da Stella finder ud af, at Katja lider af spiseforstyrrelser, tvinger Katja hende til at holde tand for tunge. Hemmeligheden vejer tungt på Stellas skuldre, og hun gruer for, hvad der vil ske, hvis hun trodser Katjas trusler og vælger at dele sin viden med forældrene

Øvrige Oplysninger

Størrelsesorden : 422 MB
Dataformat : AVI 720p HDTV
Autoriseret udgave : Engelsk - Dansk
Længde: 1h 36 minutter



Min lille søster 2015 Film Dansk Tale

Indtægt : $282,983,881
Pressemeddelelse : 11 marts 1948
Klasser : Drama Stream gratis film
Oprindelsesland: Liechtenstein
Finansiere : $64,908,000
Kommentarer : 5081
Forretning : Tangy, Fortune Cookie Filmproduktion, SVT, ARTE, Film i Väst, PHO Inc

Arbejdere

Fotografering: Dhaya Lyn
Klip: Kaela Shezad
Instruktører: Calie Samer
Medvirkende: Henoch Annice
Musik af: Smayan Ryoma
Scenografi: Athar Zaydan
Baseret på: Fonda Saharah
Anmeldt af: I. Amima Liyaana
Manuskript af: Ellishia Savanha
Produktion: Sara Kaysen
Komponist: Mette Plamen

Filmstriben Min lille søster ~ Hun er forældrenes øjesten et stort talent inden for kunstskøjteløb og Stella vil gøre næsten hvad som helst for at være ligesom sin søster Men Stella opdager at der er noget galt og at Katja måske alligevel ikke er så perfekt

Min lille søster Filmcentralen streaming af danske ~ Et undervisningsmaterialet til spillefilmen Min lille søster Filmen handler om 12årige Stella der opdager at hendes perfekte storesøster Katja lider af en spiseforstyrrelse Katja presser Stella til at holde på sin livsfarlige hemmelighed og Stella bliver mere og mere fortvivlet og bange for at sige sandheden til forældrene

FilmLounge Min lille søster ~ ‘Min lille søster’ er et gribende stærkt drama om 12årige Stella der er ved at træde ind i de spæde ungdomsår Stellas storesøster Katja er for hende perfekt men under overfladen lurer anoreksien der styrer Katja med hård hånd

Min lille søster ~ Min lilla syster Scanbox Filmen Min lille søster handler om 12årige Stella der er på grænsen til at træde ind i de spændende men skræmmende teenageår

Min Lille søster — Filmperler ~ MIN LILLE SØSTER har vundet hovedprisen på årets Buster Filmfestival og har haft stor succes på internationale filmfestivaler og vundet Krystalbjørnen i Berlin og publikumsprisen i Gøteborg

Min lille søster Scanbox Entertainment ~ ’Min lille søster’ er en rørende film om søskendekærlighed og om hvor hårdt et ungt pigeliv kan være i dag Men det er også en tankevækkende historie om det at vælge rigtigt – både for sig selv og for andre

Stream Min lille søster 2015 Drama ~ Min lille søster Stella er 12 år gammel og lige på grænsen til at træde ind i de spændende men skræmmende teenageår Hendes storesøster Katja er nærmest perfekt i Stellas øjne

Scope Film Min lille søster ~ Min lille søster Min lilla syster 12årige Stella står på tærsklen til puberteten og ser meget op til sin storesøster Katja som er en lovende kunstskøjteløber Men da Stella finder ud af at Katja lider af spiseforstyrrelser tvinger Katja hende til at holde tand for tunge

Min lille søster Filmmagasinet Ekko ~ Som lille genistreg er hovedpersonen tolvårige Stella ikke selv syg men det bliver hendes storesøster Katja Det er stærkt at man ser spiseforstyrrelsen udefra men alligevel helt tæt på Min lille søster leverer et ekstremt realistisk portræt af et søskendeforhold

Køb Min lille søster Microsoft Store daDK ~ ’Min lille søster’ er en rørende film om søskendekærlighed og om hvor hårdt et ungt pigeliv kan være i dag Men det er også en tankevækkende historie om det at vælge rigtigt – både for sig selv og for andre



#download. #DVDrip. #engelsk. #english. #danske stemmer. #blu ray 4k. #danmark. #ipad. #full movie. #720p. #danish sub. #free. #streaming. #anmeldelser.#1080p. #på engelsk. #leje. #længde. #danske undertekster. #gratis. #Film. #iphone. #dansk tale. #stream. #Se Online. #subtitles